Studij turizma - Konkurs za upis studenata u akademsku 2017 / 2018. godinu - drugi upisni rok
Objavljeno: 20.06.2017U toku je Konkurs / Natječaj za upis studenata u prvu godinu studija na Univerzitetu „Džemal Bijedić“ u Mostaru u akademskoj 2017/2018. godini (drugi upisni rok).
Opći podaci o studijskom programu
- Naziv studija: Studij turizma
- Nivo: prvi ciklus studija
- Model: prvi ciklus studija u trajanju od tri godine
- Broj ECTS bodova: 180 ECTS
- Vrsta studija: akademske studije
- Zvanje: bachelor menadžmenta u turizmu
- Oblast obrazovanja: turizam, poslovna ekonomija, menadžment
- Način izvođenja: redovne i vanredne studije, u sjedištu, u trajanju od šest semestara.
Nakon uspješnog završetka Studija turizma student će moći:
Opće kompetencije
- prikupiti, obraditi i analizirati informacije iz različitih izvora
- primijeniti savremene informacijske tehnologije u prenošenju ideja, informacija, problema i njihovih rješenja
- obavljati radne zadatke samostalno ili kao dio tima
- prenositi i razmjenjivati informacije, ideje, probleme i njihova rješenja stručnim osobama kao i osobama koje nisu specijalizovane za dato područje
- identificirati i rješavati probleme specifične za oblast turizma
- primijeniti stečena znanja i vještine u praksi
- primijeniti stečena znanja i vještine u svom daljem stručnom i akademskom obrazovanju
- aktivno koristiti strane jezike
Specifične kompetencije
- tumačiti ključne pojmove vezane za turizam i menadžment u turizmu
- analizirati i objasniti ulogu i značaj turizma u privredi
- definisati i opisati različite specifične oblike turizma
- razvijati vlastite preduzetničke ideje u turizmu
- usmjeravati poslovanje privrednih subjekata u turizmu zasnovano na teorijskim polazištima i primjerima najbolje prakse
- pripremiti, interpretirati i koristiti ključne pokazatelje poslovanja u turističkim subjektima
- razumjeti interne i eksterne računovodstvene izvještaje
- primijeniti alate i tehnike marketinga u turističkim organizacijama
- prakticirati interdisciplinarnost u kreiranju turističkih usluga i njihovom plasiranju
- osmisliti, organizirati i ekonomski valorizirati događaje koji će privući turiste u cilju njihovog kvalitetnog organiziranja slobodnog vremena